Fort. av dagen

happ..eh.. vi var på kelly clarksson konsert igår.. skit bra, Hon är så sjukt duktig på att sjunga :) Så tog vi några bärs där borta. Först var vi inne i djurgårdens sportbar och tog en öl. Och sen när vi var redå att gå in till där kelly skulle spela så upptäcker vi att det fanns en bar där inne i stället.. Va fan då kunde vi ju stått där istället. Plus att jag slapp visa leg där haha bara för jag va med de gammla tanterna haha. Ne då. Jag kom på att vi såg en kändis till igår, han från gyllenetider, trummisen micke. Sen idag såg vi också han som pressenterar programmen på tv4, i gallerian. Katrin hade sett Felix Herngren.. också inne på gallerian, medans jag va på speedway och kolla in den snygga killen i kassan ; )fan jag har shoppat som fan idag en jacka, en ziphood och ett par sneakers typ. JA JUST DET JA..haha jenny fick en flört av en gammal gubbe inne på en klädaffär, hon skulle köpa en tunika och fick den typ 150 kr billigare, bara för att hon tänkte dra där i från utan att köpa deb :P hihi. Sen efter att vi kom ut där ifrån så var det ett jävla liv hela tiden till och med när vi var inne i olika affärer hörde man någon stå och skrika o gapa. Hmm sen när vivi skulle ta ut pengar kommer den jäveln som går och skriker fram till mej (medans jag står och rökar) hon säger något i stil mej: Du gör folk mord, du blåste på mej (knappt man hör vad tanten säger)Haha jag kunde fan inte hålla mej så jag luta mej mot väggen och assss garva. Sen försvann hon. Nu ska vi snart ner i lobbyn och spela kort. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0