Mamma fyller 55år

Idag vaknade man upp brevid gabi :D haha hade legat och hållt om henne på natten, ovanligt. Har visst gjort det flera gånger förut.. men det är bara hon jag gör så på, sjukt. Så jag hoppas fortfarande att ni vågar fortfarande ligga brevid mej trotts att jag håller om er :P Så drog jag hem efter att säga hej då till steve som är gabis "pappa" det är han hon bodde hos ett år som au-pair i england:D så vi snackade engelska hela dagen igår. Min engelska kanske inte är den bästa men han förtod mej i allfall.
När jag väl var hemma så fick jag väcka Kim, slänga mej in i duschen för jag skulle till mamma om 40 min, Tressigt. Men jag han göra mej klar iallafall. Så när vi var hos mamma o pappa så fick jag käka örtbiffar, potatis med örtsås :D gott. Medans alla andra käkade potatis, brunsås (typ) och kotletter. Mamma fick en bunt med tulpaner och sedan skulle vi köpa något till henne i sthlm när vi ska ditt nästa vecka. För mamma fyller inte egntligen förents på fredag. Sen satt vi och kollade på nätet efter lägenhet till mej. Sen försökte jag ringa och kolla runt, men inget svar. Får väl testa imorn. Väl hemma igen så såg jag och kim på en film med Sandra Bullock... och mitt i allt så sätter katten en folie mitt i halsen, shit jag blev livrädd. Så Kim stoppade fingrarna i halsen , men hon spydde inte och sen var allt lugnt för hon svalde den väl. Och nu sitter vi hos gabi, cigg, betala räkningar och snackar. Ska hem snart och sova för jag börjar kl halv 8 imorn. Orka. Ha det bra. Punkt

Kommentarer


Postat av: gabbi

jaaaa men vet du lisan??? de gör inget för de e gosigt när du gosar på mig, så länge du inte greppar mina tuttar ee klart :P Love ya!

2008-04-08 @ 18:26:08
URL: http://www.babyrush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0