Sthlm med systrarna Hellman

Nu sitter ja inne på jennys och katrins rum i sthlm i väntan på att vi ska bli klara jag och katrin för vi ska ner till stan. Jenny och vivi drog typ för en timme sen eller något. Vi skulle gå lite på stan o så. Jag måste hitta ett par skor så är jag nöjd. För jag fick ge tebax  "mina" till Kim.
Igår när vi kom hit typ vid 1 tiden så sprang jag nästan in i han patrik från tusenbröder, skit coolt. Började bra haha. Sen blev det att vi käkade på MaX, satt där en stund. Sen såg jag och Katrin dr albans bror HAHA nä men vi vet inte om det var han men såg ut som det iallfall : ) hihi. När vi väl skulle dra så ville katrin på toa först så jag och vivi vänatade utanför. Så tog det ett tag, sen kommer det ut 2 killar glor lite och går förbi. Sen kommer katrin ut? Katrin: Luktar jag hasch ? jag luktade o typ nä vadårå? då var det dom killarna som glodde på mej när vi stog utanför som hade rökt på inne på toaletten. Sjuk storstaden är.

Skriver mer ikväll. Punkt.

Kommentarer


Postat av: Katrin

ja ja trodde ju ja drömmde haha va fan va det..för några jäkla..pundare höll ju på o pinka på mej..stog o vänta på?? öhh jaja va säger man?? ja vet ju inte hur det luktar..men hon bakom i kön :)

2008-07-11 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0