Hm jobba kl 6 på en lördag?!

Först börjar det med att jag ringer David..Då är han på krogen och säger att han ringer mej när han kommer hem.
Så somnade jag igår typ vid 2 tiden... Så ringer mobilen : Så står det David..O han typ vad gör du? Och säger då typ att jag ska till upp till jobbet vid 5 tiden. Då säger han kolla på klockan? och då var kl 04.56 så då var det bara att gå upp. Det va bra att han ringde så jag vaknade till liv :P Sen va jag på jobbet prick kl 6.00 perfekt. Alla blev helt till sig på jobbet - Men Lisa har du kommit upp? och liknande repliker,Haha. Sen så va jag där till Halv 11 så möte jag Anne så skulle vi fika på söderströms men det va helt fullt där så vi fick runt och letade efter ute serveringar men det va fullt överallt..Så vi varndrade runt lite slutade med att vi satt utanför Elake Måns. Så jävla mkt getingar :S Men så drog vi o blegade på stan lite, systemet och sen va vi inne på jobbet och köpte lite fika och käk. Så gick vi hem till mej och kollat på mtv det där programet med Hulk Hogan ! Haha. Anne drog för en liten stund sen men hon skulle höra av sig sen igen. Ska fixa naglarna nu igen, gjorde det igår..men den ena trillade av idag, irriterande.
Hörs .. PussPuss



På corner typ 2 år sen kanske :S   Anne&Lisa

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0