Beyonce Ft Slim Thug - Check On It

I fredags så var Katrin och Jenny här och förfesta för dom skulle till stadt o kolla på Scotts...så har ett par bilder där i från jag tänkte lägga upp :) Dom blev rätt dragna ja tack :P speciellt Jenny som berättade ett o annat hon skäms ju inte precis hahaha. Dom var här till typ halv 10. Kunde inte hänga med för jag skulle upp och jobba på Lördag morgon. Efter jobbet så åkte jag o Ronny till Vivi där vi skulle ha syskon kväll. Så det var alla mina syskon och Vivis kille Jonas syskon + massa barn och respektive. Det serverades kakor, glögg, godis och tacos :) Spelade olika sällskaps spel. Var där i typ 5 timmar sen åkte vi hem och segade framför tven :)
Sen på Söndag kom Pappa och Mamma och hämtade upp mej o Ronny så åkte vi till min Kusin Mariélene och hennes familj i Göteborg. Och drack lite Kaffe o så där. Tittade in alla hundar som hon hade i ett utehus kan man säga, för hon har ett hundpensionat hemma hos sig :) Så söta hundar så...Plus att hon själv hade en hund fast den var ju inne, så mysig va den. Vill med ha en hund :) Sen va det bara hem igen och sova och upp till jobbet. De värsta dagarna någonsin på jobbet ursh, så här stressigt har det aldrig varit. Ja just de fixade naglarna igår igen, skit coola blev dom, gav henne fria händer :) Fick dra på lunchen, snabbt äta..Blev serverad av hennes dotter Matilda haha..taskigt :P HiHi

PussPuss





 



Kommentarer


Postat av: bella

oooh ghetto nails :pp gott nytt fan lisa!

2009-01-03 @ 02:50:49
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: bella

oooh ghetto nails :pp gott nytt fan lisa!

2009-01-03 @ 02:50:53
URL: http://daydreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0