Bilder Från Idol

Har inte haft tid förents nu att blogga, vi han bara komma hem igår sen drog vi hem till Räva o festade. Skriver om stockholms resan o det imorn.. är inte så sugen på att skriva just nu hehe. Så håll ut :P

Och till Sara som har skrivit en kommentar i tidigare inlägg, så tack så mkt. Och Katten är öh...Jag vet att jag hämtade henne vecka 40 på söndagen , och det är la vecka 50 nu och söndag.
Så det blir 10 veckor jag harhaft henne hemma, plus att hon var 12 veckor när vi hämtade henne så hon är 22 veckor gammal. som då är 5,5 månad :) Värsta uträknigen bara haha.
Hoppas jag svarade tillräckligt. Kram












Sen en bild på ida som var här förut, vart  barnvakt en stund

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0