Dj Sleepy feat Thomas Rusiak - Cold world

Har inte laddat min batteri till min kamera än så har inte tagit några nya bilder :( Ska ladda den snart men då måste jag ta ut sladdarn ur stereon,som passar till den grejjen man laddar batteriet i. Fan jobbigt att skriva ner det till och med :P

Blev kallad Frukt tanten på jobbet idag, så gammal är jag faktiskt inte.Om man är tant så måste man ju va typ över 60 bast, tycker jag iallafall :P

Idag har jag bara jobbet typ 8 - 18:(  Så hela degen har gått åt att jobba... Sen vart jag hemma en sväng så åkte vi och köpte oss Pizza :) göttans. Jag lovar dej idag när jag skulle lyfta en låda så typ tappade jag fästet lite så fick den på nageln eller va man ska säga, FY FAN va ont det gjorde...tro fan jag gjorde samma sak igen fast på andra fingret i stället. Kändes som jag böjde hela min nagel ajaj !!!

Nu ligger Ponny o kollar på sitt jakt o fiske, som verkligen ligger mej varmt om hjärtat ! Så tänkte passa på och blogg lite nu medans jag har ork och tid.

Sorry Lizzy att jag inte kunde hänga med dej ut i mörkret på landet haha :P


Ja kanske lite dryg ? Men han och jag hade inte rikigt samma åsikter. Han "ser upp" till de männsikorna som jag verkligen ser ner på, blää på niklas ! haha


Haha mer bilder när jag ser så "glad" ut...Kollade precis upp och då tog Malin kort!


Jag ser inte så snäll ut, jag och pontus flummar hemma hos mina päron

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0