God Jul :)

Ny är jag nyvaken och sitter här vid datorn en sväng innan jag ska sminka mej. Vivi och hennes familj kommer och hämtar upp mej vid 11 tiden så ska vi förbi jobbet och hämta pappa och mammas julklapp. Vi tjej syskoan la ihop lite pengar och köpte en dvd + att vi gjorde en julkorg :) Super nöjd, för det e jag som gjort den haha ! :P

Öppnat mina 2 julklappar nu:
Cheferna: Fick jag en öhh termos typ, fast en "finare" + 200 kr matpressentkort på jobbet ;)
Lil Sandra: En sån liten giftkorg från bodyshop, "lukten" är shea:)

Va rikigt bra julklappar, för det behövde jag. Har inget av dom, så tack :)

Ne nu hinner jag inte mer.

GOD JUL  GOD JUL  GOD JUL  GOD JUL  GOD JUL  GOD JUL  GOD JUL  GOD JUL 




Kommentarer


Postat av: zerki

haha godjul sen är det sommar bilder ? :D



aja godjul lisa

2008-12-24 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0