Juldagen - Party

Igår så försökte jag få tag på Jimmy i typ 5 timmar eller nåt. Heeeelt omöjligt, tippade på att han sov. Satt i allafall i ensamheten o drack först, fast klockan var bara halv 4 när jag började :) Hihi. Så hörde jag av mej till Johan, så var han på väg till Apell. Så Johan kollade med Apell om jag kunde komma ditt, vilket jag kunde och gjorde. Gav Krille sin jäger också i samma veva, lika bra o få bort skiten från kylen. Haha. Så drog jag till Apell i allafall där vi satt o drack lite. Och inväntade Jimmy och Valpen, alla va sååå sega. Tillslut gick vi till Mataffären och möte upp Jimmy så köpte jag mej en macka. Va såå jävla hungrig, nu när älskling är borta så äter jag inte så mkt. Måste ju käka när man dricker annars mår man ju bara skit. Johan o Apell drog till Lisa på fest och jag o Jimmy drog hem till Räva på fest. Det var jag, Jimmy, Räva, Jennie, Johan och Lindas kille Andreas. Spelade Buzz och Singstar... Jag vann 1 gång på singstar :/ Fan det va kasst. För Johan är typen som vinner ALLT ! Han är sån där tur nisse hahaha. Sen var vi på väg till Corner.. Jenny gick till en annan fest och Jimmy drog hem för han hade inge leg med sig puckot. Blev sms bombad heeela kvällen, om saker o ting. Daaansa hela tiden på Corner, i det rummet längst bort. För det andra rummet va det piisss musik :/
Det med själva Corner är ju det att folk verkar ha en tendens att vilja bråka där. Va en brud där hon verkade ha problem med att jag stog o dansa, fatta inte själva grejjen, hon ville la bråka eller nåt. Hur orkar folk ? o vad hade jag gjort henne?
Hade inte gjort henne nåt. Stog bara o dansa det va det enda. Johan började undra varför hon stog o höll på o vifta o bara va allmänt störande. Jaja. Träffade massa gammla klasskompisar, från högstadiet på Corners. Kul att träffa dom, man träffas ju allt för sällan tycker jag:) Gick la hem typ kvart i 2... Pratade med min älskling i telefon när jag kom hem :) Igår sa han nåt till mej som gjorde mej jätte glad.. <3


Lisa&Johan, hemma hos Apell


Lisa&Apell, dricker oss fulla :)


Sniffarn&Jennie, hemma hos Räva

Räva&Lisa&Johan, Fråga mej inte vad vi gör?


Linda&Lisa, precis innan vi drar ut :)


Kuken&Sniffarn, Party !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0