Min Katt

Igår blev min älskade "Bebis" Katt Shakira en kvinna :P Nu kan hon få bebisar om jag skulle vilja det haha, fast måste ju ha en karl till henne också. Hon skulle få sååå söta bebisar ju:) Så nu går hon runt o Mjauar hela tiden, i natt så typ skrek hon. För er som träffat henne så vet nu ju hur tyst hon är annars ? typ så tyst att man glömmer bort henne. Men inte nu inte, tycker synd om bebis. Hon är så gosig av sig nu, men det är ju lite äckligt för hon är ju kåt Haha. Går upp med röven i vädret hela tiden, hon ser ut som en anka !

Igår iallafall så sov vi rätt så länge, va meningen att Ronny skulle upp tidigt och jaga, men det blev aldrig av, så vi fortsatte att sova :) Sen blev det lite frukost..Började göra iordning oss för vi skulle dra och handla lite käk. Fanns inte så mkt i kylen direkt, men nu finns det ganska mkt mat i allafall. Sen va Malin förbi en sväng också och hämtade lite saker som legat här ett tag, så snackade vi en liten sväng, om att hon skulle ut o  på Ladies Night.
Sen så fick Ronny sms av sin syster Ida att dom eventuellt skulle komma och hälsa på, ahh hennes kille Santi också. Vi tänkte städa upp lite o så där innan dom kom och laga mat. Men vi han inte med så mkt för dom dök upp ganska snabbt. Men vi fick i allafall disken att försvinna och dammsugit på toa efter all kattsand som jämt ligger över hela golvet. Satt o pratade med Ida medans Ronny o Santi satt vi datorn och kollade på kläder o massa klipp o sådär. Det va allt trevligt de, satt o kedjerökte men det är ju inte alltid så ovanligt. Så va det meningen att vi skulle laga mat, sen kom det förslag på att dra ut och käka. Så vi bestämde oss för att dra till Milano och käka. Alla tog varsin pizza:) Och min älskling va ju rätt smart o tappade 100 spänn på vägen till Milano, men som tur va hade han kortet med sig, för jag hade inte pallat att gå tebax, va ju svin kallt igår :/ för det blåste ju så mkt. Sen gick jag o Ida för oss själva när vi gick hem från Milano, och snackade Julklappar och förhållanden. Efter att vi kom hem så åkte dom ganska snabbt... Det va kul att dom va förbi, tänkte att vi skulle festa ihop nångång alla 4:a nice nice :)

Här va Shakira inte allts gammal, min beeebis !
Har tyvärr inte så mkt kort när hon är liten, men såå söt så  


Så här så Pizzorna ut på kreta, fy fan va goa !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0