Pharoahe Monch - Simon Says

Vaknade vid 8 tiden imorse, för då skulle Ronny upp så kunde inte somna om direkt. Så låg och blegade på tv in till sista minuten innan jag skulle fixa i ordning mej. Var förbi Annette och "fyllde" på min naglar eller hur man ska säga. Blev en skimmer lila färg denna gången :) Precis när jag var klar med detta så ringer telefonen då var det Ronny som skulle berätta att han fick jobbet :) Fan va gött... han var inte arbetslös allt för länge haha :P Men skönt att han får nåt att göra på dagarna. Plus att han har ju ett par kompisar där också, kul o träffa dom o så. Sen väntade jag på att Pontus skulle komma till stan, så jag gick runt lite o tittade. Köpte de sista julklapparna så nu är jag klar med det. Sen mitt i allt ser jag att min pärla på nageln trillat bort...så ringde Annette från jobbet. Så skulle jag komma förbi senare på dagen så skulle hon fixa det. Men tillslut kom Pontus så gick vi och fikade på Garströms..sen när vi sitter o fikar kommer min moster Gunilla, så satte hon sig med oss..hon hade en kort lunch så satt o snackade med henne lite. Efter fikan åkte vi till Annette och fixade nageln så fick jag skjuts hem :) O nu sitter jag här och tänkte om man skulle börja packa kanske ? Ska ju till Sthlm imorn på Idol grejjen :) wiiiiie Åker vid halv 11 tiden imorn..är la där omkring halv 4 tiden.
KEVIN BORG SKA VINNA !! KEVIN BORG SKA VINNA !! KEVIN BORG SKA VINNA !! KEVIN BORG SKA VINNA !!

Skriver mer om det när jag kommer hem på Lördag och hoppas jag får några bra kort också :)

Vill i allafall skriva Grattis till Malin och Pontus som fyller år imorn.
Malin får ju gå till systemet nu eller ahh imorn och Pontus har ju tyvärr 1 år ditt hehe
Och sen Grattis till Malin&Linus förlovningsdag, 1år !

Puss&Kram till alla:)


Pontus dah mään


Linus&Malin


Alice VS Kevin

Kommentarer


Postat av: malin

tack sötnos :) Love you! <3

2008-12-11 @ 23:05:05
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0