Ropa inte HEJ förents du kommit över ån...

Då va det måndag och helgen har passerat finns säkert miljoner saker jag skulle kunna skriva. Men oftast kommer man ju bara ihåg det för stunden.. Men det viktigaste av allt o skriva är ju att Ronny han bor officiellt hemma hos mej eller man ska ju skriva hos oss nu :) haha. Nu är han arbetslös, hans första dag i dag. Tro ni det e jobbigt och gå upp när den andra sover ursh fy fan säger ja bara...fuskigt !
 I vart fall så tog vi det lungt i fredags eftersom jag skulle upp o jobba på lördag morgon kl 8. Sen på lördag efter jobbet så drog vi och handlade mat så vi har för några dagar, träffade på Pontus och Johan när vi var o handlade tjöttade med dom en sväng o så. Åkte hem och öhh minns inte rikigt eller va fan gjorde vi ? haha. Måste vart minnesförlust efter ölen vi drack på kvällen haha.. Inte så viktigt antar jag. Men på Söndagen var det fullt upp hela dagen, först drog vi fram till stan och kollade runt...letade efter guldiga kronljus men jag hittade inga :( så fick bli svarta, lite tråkigare men det blev rätt bra ändå. Så köpte vi ett nytt lakarn för det behövdes..hade typ inga som passade i min säng. Sen sminkbortagning, för min va HELT slut! Så gick vi och kollad efter skor till Ronny, kan ju säga att vi inte direkt har samma sko smak haha ..Men dom han ville ha som han är osäker på om han ska köpa eller inte..Dom såg faktiskt bra ut om man jämför med visa !haha. Gud va jag är taskig nu..men det e  faktiskt sant. Ni skulle sett själva ?!
Drog hem sen och käkade lite mat och åkte till hans pappa för att hämta hans mobilräkning..men hans pappa var inte hemma så drog vidare hem till Ronnys brors hus där dom bodde ihop, för att hämta lite mer saker. Hämtade hans byrå och hans kläder : ) Det blev allt bra här hemma nu när hans saker också är uppe. Fast är ju inte mkt saker men iallafall lite saker som är Ronnys. Vi fick inte plats med hela hans byrå så fick ha öppet bagageluckan o sen hade han la fäst nåt där för att inte det skulle åka ut. Vidare hem till hans Momor och Morfar och hälsade på där en sväng.. Var mest snack om fiske, jakt och trav, haha, Låter som nåt som ligger i mitt intresse va ? Sen blev det till att laga mat vi va svin hungriga. blev lax o potatis :) Sen en sväng till gamelstans mat och köpte glass och choklad mums.

Kisses



*Lycka till imorn :) Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0