Så jävla trött

Idag är jag skit trött, lika trött som igår. Vart skit stressigt på jobbet. Ingen höjdare att jobba i affär över julen :( Vart såååå mkt att göra, sprungit fram o tebax gjort det ena o det andra. Har till och med ont i fötterna :/
Fått 2 julklappar idag av Cheferna och av Lil Sandra :) Men dom öppnar jag imorn innan jag åker till Mamma o Pappa.
Nu ska jag fixa till de sista julklapparna hade jag tänkt.. Sen typ sega framför tven eller nåt.. Nåt som man inte behöver anstränga sig allt för mkt, då är tven perfekt.

Idag åkte älskling till Strömstad, saknar han redan ju...Men jag får stå ut helt enkelt, det jobbigast är att få sova själv:(
Men han kommer ju hem på torsag en sväng, men vi kanske inte träffas då, annars så syns vi på fredag :) Sen är det upp o jobba för mej på lördag morgon seeegt.

Ha en trevlig Jul :)


Snyggast ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0