Serena och en ekorre :)

Hello där :) Idag på jobbet så skulle Vivi förklara för mej vad kaktusfikon var, för jag undrade  vad det va för nåt.. Så började hon förklara att den typ va lite avlång..så säger hon den ser ut som en ekorre, FY FAN VA VI SKRATTADE !!! HAHA hon skulle säga att det såg ut som en kotte typ att den va tagig..Så sa hon EKORRE !!! haha, bara för hon tänkte på att ekorrar käkar kottar haha, så blev det ekorre fy fan va roligt. Sen efter det när vi satt på kontoret så kommer det ett fax, nyfiken som jag är så läste jag de, så stog det gratis printer. Så typ började vi snacka om att inget kommer gratis utan att det jämt är avgifter osv. Så säger Vivi Whats the catch? haha så säger hon efter hållhake menade jag :P så fullt att hon sa det direkt efter att vi hade garvat så mkt, så då började vi assss garva igen, vi lippade så mkt skrattade vi.

Men sen efter jag hade vart hemma en svängså skulle jag möta Serena för att ta en fika :) Medans jag väntade så möte jag min bror Fredrik och hans tjej Angelica. Stog o pratade med dom en sväng...så kom Serena så snackade vi alla en stund. Så drog vi upp på gabriel på en kaffe. Satt o snackade om Ekonomi och framtids drömmar :) Hon åker nu på Måndag hoppas hon får det rikigt roligt nu dessa 3 veckor :) Så gick vi på stan en sväng, och utanför Cervera så står det ju en tomte som sjunger och rör på sig när man går förbi..och när vi gick förbi så bprjade den sjunga, HELVETE va Serena skrek hahahaha !!! Det va så det hördes över hela stan hon blev så jävla rädd...haha
Köpte mej lite nya saker idag till badrummet, handdukar och en badrums matta , blev rikigt bra. Sen bordsunderlägg, ett linne och en tröja :)

Ronny kommer la hem snart efter hans fisketur med hans morfar..Och vid 9 tiden så kommer Malin hit :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0