Shayne Ward - If thats Ok With You

Nu har ja verkligen inte skrivit på länge ! Ska uppdatera lite snabbt bara :P Tror det var lördag morgon jag skrev sist..
Sen iallafall på Lördag kväll var det julbord med jobbet... Och det tråkiga var att jag hade glömt sätta i minneskortet i min kamera:( Så blir tyvärr inga bilder...Men får la lägga upp någon bild från förra året. Vi var i Kvänum på julbord,skit god mat:) Fanns inget att klaga på faktiskt...Fanns ju mkt fisk o så som jag kunde käka, så var inga problem att fylla tallrik med massor av mat hihi, och när vi käkade efterrätten fy fan va mät jag va då :P Sen gick vi ner och bowlade, Cheferna pröjsa. Och jag ville ju vinna över Malin O i bowlingen för hon va så tävlingsinriktad, jag vann jag vann! haha

Söndag: var det kalas, Lilla Måns fyllde 5år:) Hade glömt IGEN och sätta i minneskortet, Sååå puckad! När Katrin frågade Måns vad han önskade sig i julklapp så ville han ha : En grön slips :)
Sen hade jag kuddkrig med barnen, så roligt att få spöa ungarna utan att det räknas som misshandel. Fast det va ju inte riktigt så att jag spöade dom, det va Måns som fick in en klockren smäll på kinden. Han fick tag på ett klädesplagg som han svinga till rakt på min kind, var typ en knapp på den så blev en riktigt hård smäll, så jag gav upp hehe

Måndag: Efter jobbet igår så satt jag o segade först..Fast Min Ponny lagade lite käk först. Satt vid datorn medans han låg och sov. Sen vid 17.50 drog vi till systemet fick nåt ryck om att vi ville dricka.. Drog till hjärtberg och köpte lite mat:)
Vidare till ÖB för att köpa ett torkställ, men dom va slu t:( Men köpte lite småsaker ändå. Hem och söp till ! Tog lite kort o så där ; )

Idag: Så vaknar jag av att telefonen ringer.. Då var det Fredrik, jag var hur trött och grinig som helst. Han hade vart hos läkaren och hade inget stans att ta vägen, för han skulle vänta tills mamma skulle hämta honom. Så kom han iallafall hit kl 8 på morgone, rätt störande när man har sovmorgon:/ Satt och snackade om amerikanskfotboll, kläder och lite allt möjligt. Så drog han typ vid halv 1 strax innan jag skulle till jobbet... kul att träffa honom :)


Hittade inte bilderna från julbordet förra året. Så blir en bild när vi haft fest med jobbet.
Jag, Vivi och Helena ( Jag vet är svin vit )

 





Kommentarer


Postat av: Sara

Hej jag vill bara fråga hur gammal är din svart vita katt? // Sara

P.s tycker jätte mycket om din blogg

2008-12-11 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0