Till våran Partyblogg

www.lisaochmalinspartyblogg.blogg.se

Min och Malins blogg, känns jävligt tråkigt men i bland vill jag bara ta bort den. För det har blivit av fel anledning vi har den bloggen känns det som just nu. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men de senaste anonyma inläggen känns även som det är någon jag känner ? Och är det någon nära vän till mej, vill jag hellre att ni kommer till mej och säger vad ni tycker ? För känns löjligt att va anonym i min ögon, eftersom dom som känner mej vet att jag hellre vill att ni kommer till mej och säger som det är. För en del saker som står som kommentarer är så sjuk elakt och omoget att skriva. I bland kan man tycka visa saker men då ska man också stå för dom? och elaka utalanden om utseendet osv. Kan du/ni gärna hålla för er själva, man måste la blivit uppfostrad på rätt sätt för att förstå skillanden på att vara "sårande" och "säga det rätta"  Ni/Du får gärna tycka vad ni vill,som sagt ett frittland..men det finns också en stor skillnad på respekt och bristande kunskap om moral och Etik? Man får tycka vad man vill, men då ska man stå för det och veta vad som är olagligt att skriva på nätet ?
Plus att människor förändras är det inte så? jag är inte samma person jag var för kanske 2 år sen.. Man utvecklas hela tiden. Och detta gäller också Malin, hon har blivit en mycket mer lugnare och mildare männsika.. Men tro vad ni vill?
Jag vet vem jag är och det står jag för. Jag bråkar aldrig eller fäller elaka kommentarer o sånt. Sån är inte jag längre. Man mognar...Det kanske var jag för några år sen och det står jag för !

Man snackar ren bull shit om man inte kan stå för vad man tycker och säger ? Så vad gör dej till en bättre männsika om vi är arroganta och stöddiga när det är DU som säger det, alltså snackar du utan några konkreta bevis.. Man börjar tröttna på att bevisa för folk vem man egentligen är. Men om du tycker som du tycker så kan du la åtminstonde bevisa för oss vad det är vi gör fel ? Vi kan väl ta en fika alla 3:e så ska jag bevisa för dej att du har fel ?

Som sagt kan man inte stå för nåt och säga det till mej, så är det bara skit snack?

JAG ÄR LISA, and this is me, live with it ?

Tack för mej , Puss Lisa Hellman


En bild från Midsommar 06


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0