Joan Osbourne - One of Us

Efter jobbet idag vandrade jag hem en sväng slängde i mej lite mat och drog hem till Linda drack lite kaffe och satt i köket och snacka inredning. Vi brudar snackar ju jämt intredning men det e alltid lika kul varenda gång hehe. Så nu är det massa små grejjer som står på inköps listan ;) Vi gjorde var sin lista, får hoppas killarna gillar våra ideer :P
När klockan var typ halv 7 drog vi hem till mej...tog mej något att käka. Så snackade vi, så målade jag Lindas naglar och klistrade på lite nageldekorationer, så fint så ;) Stog o diskade medans Lindas telefon ringde stup i ett hehe. Bra på ett sätt så jag fick skiten gjort :) Sen gav jag Linda mina öhh va heter de, såna där..ljushängare eller va man ska säga. Dom jag haft i fönstret tidigare, mina lila såna. De låg ändå och skräpade, tänkte hon kunde få dom:)
Fick sms av Kims lilla syster Sandra idag, och frågade hur det va med mej o så...Sen skriver hon att hon har köpt en julklapp till mej, va söt hon är :) Blev så glad att hon hörde av sig...Måste ju köpa nåt till henne med ?

Skulle vart med Malin idag, men hon är fortfarande sjuk :( Ville lekt med henne idag ju, känns som 100 år sen. Krya på dej bruden!

Väntar på att älskling ska komma hem nu..

Lööve to yah


Jag o Linda på nyår, Hemma hos Enes när vi gör entre :P


Linda och Sandra vet hur man ska parta ! :)


Lilla Sandra :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0