Till Min Älskling


You make me fly, you get me high
You turn my world to such a better place
Your crazy touch, the sweetest rush
Is something that saved my life


Du betyder massor för mej och skulle inte kunna tänka mej ett liv utan dej,
min Ponny :)
Och när vi inte är med varandra så saknar jag dej så mkt och kan inte sluta tänka på dej !
Hur mkt jag känner för dej, det vet du och hoppas du förstår att jag menar allvar.
Att det skulle bli du och jag kunde man aldrig tro
Och det känns i bland väldigt overkligt att det är Du o Jag
Men jag är hur nöjd som helst och kan inte önska mej nåt bättre än dej Ronny :)

Take your time to trust in me and you will find infinity <3

Puss&Kram
Din egna Lisa


Kommentarer


Postat av: Ponny Ronny:)

naw va sött;)

2008-12-21 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0