Bara regn?

Det var ingen rolig dag i dag ju, shit va det regnar ute ju. Men ändå man får väl bita ihop och göra det bästa av situationen.  idag har jag inte gjort ett skit, små städat upp lite här hemma ser ut som fan i mellanåt alltså. Men idag ska jag iallafall till min gammla  lägenhet och hämta upp mina sista saker, pappa ska hjälpa mig. Montera ner köksbordet och alla lådor nere i källaren. Sen var det klart. Då är de bara städningen kvar:/ inte kul alltså. Men Malin ska ju hjälpa mej och katrin sen vet jag inte hur många mer som ställer upp?  Haha. Sen ringde ja pontus förut och undra om han villr komma hem till mej på fika, så han kommer la hit lite senare sen. Vad fan gjorde ja i helgen? jo just de i fredags så satt ja,malin,serena,tobbe, krille och  förfestade hemma hos krille sen drog vi till stadt hela  gänget. Det var kul faktiskt    rätt dragen alltså. Och igår när jag vaknade var jag så sugen på pizza, så jag ringde serena så fick hon komma till lidans grill för att vi skulle käka tyckte jag :) Efter en stund när vi satt där så kom peter och hängde med oss. ¤Efter en insident så drog vi till denimes och kika lite. Sen kom Emma förbi och hämtade oss sådrog vi till hemkompaniet och öb. Ja  köpte isglass och ett askfat :P haha. Men men. Lite bilder måste det ju bli här på sidan med.



Min gamla lägenhet på esplanaden.  


Jag och pontus i jönköping :)                      


Här är en av bilderna serena tog på mej : )

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0