Då va man äldre igen...

Shit, jag trodde att man aldrig skulle kunna sig så här gammal men..det gör jag. Jag är 22år gammal och känner redan nu att livet börjar rinna iväg. Börja bli seriös snart..kan ju börja med att skaffa kille. Haha.  Sen hus, barn, gifta sig o allt det där. För det vill man ju ha även om man kanske inte är så sugen för tillfället.

Igår i allafall på min föddelsedag var mamma,pappa och mormor här först och fikade. Fick pengar utav dom helt perfket för jag är fattig just nu och semestern har bara börjat..ajaj. Mamma hade bakat en tårta till mej :)
Kul att mormor kom hit också, hon har aldrig vart hemma hos mej någon gång förut.
Och hela tiden under dagen hade pontus smsatt mej och frågat vad jag önskade mej, men när jag väl sa vad jag ville ha så köpte han något helt annat. Och när jag skrev näsplopp trodde han att jag ville ha en nästrimmer eller va fan han skrev, helt cp. Så kom pontus sen efter ett tag, fick en lampa som va formad som en plast katt som var orange. Skit cool haha, den står så fint här brevid datorn. Käkade lite tårta och drack kaffe. Så var han tvungen att dra till jobbet efter typ 30 min eller nåt.  Och så kom jag på att jag fick ett par trosor av hans mamma som bonus :S hahaha. Jenny,micke,måns och maja kom sen o busade runt. Fick mascara och nagelförstärkning också skit bra för jag skulle faktiskt åka in till stan senare för att köpa en mascara. Så va dom här en sväng, måns min systers barn är helt förtjust i min mage, han tycker den är så fin. Han är förövrigt 4 år gammal och väldigt blyg och rolig. Så ville jag ha en kram av honom men han sa: Nej tack!! väldigt bestämt uttryckte han sig,Haha. Efter att dom drog va jag själv ett tag och snackade med Malin ett par ggr så bestämmde vi oss för att dra till systemet, nadia var också med i bilen och käkade popcorn. Handlade lite där..åkte hem till Malin och hämtade upp kläder hon skulle ha på kvällen. Påväg hem så ringer katrin och väntar utanför min lägenhet.. Så fort hem. Fick min pressent av Malin påvägen hem ett par rosa örhängen och ett smycke till mobilen:)
Fick 2 klänningar och 1 par örhängen :) Jätte söta kläningar, äger inte en ända klänning. Så käkade jag och Malin lite käk. Sen kom vivi och Co på besök. Mer tårta och skrikande barn! Fick pengar och choklad: ) Mums. Ska nog ta lite av det sen, behöver äta upp mej lite. Shit vilken jobbig unge alltså..ska alltid få som hon vill. Men det är ju inte mitt barn. Sen blev det bärs som efterätt :P Kan man ju säga. Sen drog dom, så kom räva förbi.. Ehm fick 2 tändare i present, bara för att jag aldrig har tändare som i till exampel helgen Haha. Har aldrig tändare. Så va hon och Katrin här till typ 8 tiden. Så blev det att fixa i ordning sig och dricka mer bärs, blev några turkiska peppar shots också. Tog lite fula kort...Blev bara jag o Malin, men det fixar vi alltid ändå och har kul. Typ ingen som kunde såå jävla tråkigt. Sen var det bara att ta sig till stadt, regnade som fan. Men vi kom in hela o fina :) Dans o Dans. Träffade Rävas bror johan, fick en valfri grej i baren. Så då tog jag mej en redbull och vodka ! Gott. Tack johan. Mer dans o så. Sen så var det ett par tjejer på toa som sa: Är ni tvillingar ? OVANLIGT!?! Träffade massa folk där i går men det va sååå mkt folk där. Ja just de, Malin började sjunga för mej på stadt igår och sen sjöng det bara med mer och mer folk.. Var rääätt mkt folk som sjöng. Haha. Gött pinsamt, men roligt. Jag och Malin försökte önska oss musik men jag vet inte hur det gick rikigt?
Sen bar det av hem packad som jag va..Satt och rökte i fönstret och snacka i telefon.

Puss*


Maja och min pappa Onni i min säng


Räva ?!


Katrin Och Malin


Tvillingarna Malin och Lisa Hellman Lindblom


<Blomman står på bordet Haha


Jag står ju också på bordet ?!




Tack alla för presenterna :)

- Ibland blir man bara så förvirrad -

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0