En kul helg :)

I fredags så kom david och frost hit från göteborg och halmstad..Serenas kompisar från den tiden hon bodde i halmstad. Vi festade på fredagen hemma hos Malin..Drog till stadt. Festade som fan, va kanooon full : ) Sen drog vi till mej en sväng..fast det var bara jag,serena och david. För frost var hos en brud :P haha. Så fick vi hem till Malin för att hämta upp lite saker dom lämnat där. Reneé hade vi med oss också, hon var kanon. Tog en taxi från drömstan hem till serenas pärons hus. Drack lite mer och badade i deras badkar..Haha Svin kul ju.
På lördagen så segade vi först hemma hos serena och åkte sen och hämade upp frost tillsammans med hon bruden och hennes kompis. Körde dom till systemet och körde hem dom igen. Drog till miami och käkade pizza, gött. Efter det så drog vi hem till mej och började dricka igen.. så kom räva förbi och festade med oss. Så tog hon med sig lite alkohol hon hade kvar hemma, för vi hade inte kvar så mkt. Gjorde en sprit melon, som vi alla käkade av sen..det va faktiskt gott. Så stog alla och slängde ut melon på gatan till måsarna så jävla irriterande, blir ju jag som blir lidande men men.. Ska plocka upp det där ute sen. Vi drog sedan till gabriel och drack där, träffade lite folk o så. Va skit packad igår med. Hänt massor i helgen men orkar inte skriva ner allt..skulle bli ett för långt inlägg då..! haha
Idag/söndag: Så har vi bakat rabarber paj och vaniljsås mmmm gott. Och typ snackat och blegat på korten från helgen. Sen så har jag rakat davids bringa haha..han hade hår där så jag tog bort dom ! ;) lite sexigare nu. Sen drog la dom hem vid 6 tiden.. och serena drog några minuter innan. Så nu sitter jag själv och ska städa..har inte kommit så långt men. Och imorn är det kalas. Ha det

*


David, Frost och serena på esplanaden



Jag, Pontus och Malin , hemma hos Malin och Linus (Förfest)


Jag, David och serena i badkaret :)


serena och räva njuter på sitt egna sätt


Jag och frost..hemma hos mej i lördags


Jag och David :)


Behöver jag säga något?!


Kommentarer


Postat av: bella

hahaha fan va söta kort lisa :)

2008-07-21 @ 02:09:18
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ni är knas baby :P

2008-07-21 @ 11:27:22
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis tjejen!

2008-07-21 @ 13:46:55
URL: http://textbookstuff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0