Halmstad 1 vecka

Kom hem idag efter att spenderat en vecka i Halmstad. Har haft rikigt kul, men i mellan åt va det la död tid. Ville ut på dagarna o så..Men dom flesta va ganska sega. Men va ute lite iallafall. En dag va vi ute med båten och åkte o så. Det va jag, David, Andy, Jocke och Calle.  Medans vi va där så var Räkan och Blom på sjukan och fixade medicin till Räkans fästingbet som han hade fått tidigare i veckan. Sen i veckan har vi typ bara druckit och druckit typ. Blev en hel del ölande. Drack typ öl varje dag jag va där..Förutom den dagen jag va sjuk.  Det va ju föresten 4 killar från Nyköping där, så jag va inte ensam där:P Lärt känna nytt folk nu ju, alltid lika kul :) Shit så svårt och minnas alla saker vi gjort. Men festa va det ju mest i allafall. Orkar inte skriva mer men... Ahh killarna drog hem till Nyköping på söndag. Så jag har vart själv med David i 2 dagar. Åkte hem idag Vid 11 tiden. Fick bära min svin tunga väska, väger ju bly, så nu har jag typ fått skrap märken på axlarna, hm...Sen drog jag hem en sväng o tvättade...Sen Ringer mamma o pappa och frågar om jag ska med på kalas till Vivi som fyller 35 idag, Grattis! Så fick hon en stor ljuslykta av meh, hon blev jätte glad :)

Ska till Sthlm med Några från tjejjouren. Kommer hem på Söndag igen. PRIDE!!!!


Calle, Jocke och Räkan, Första dagen vi va där



Jag och David..


Calle och Blom :P


Johan Och Jag...


Några jag träffade i rökrummet på B&B...


Dessa killar träffade jag utanför nåt ställe :P


Inte så pigg, från igår/Tisdag..Trötta, svar ja !



När?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0