Mer städ...

Vi han ju aldrig klart med städningen igår så det var bara att fortsätta att städa, inte kul. Från halv 3 till halv 9 hart vi hållt på idag. Men vi har ändå källaren kvar.Blir nog jag själv som får städa ur den, men det är ju inget jobbigt. Sen några lådor som ska till min lägenhet också. Vi har totalt städat i 12 timmar. SÅ JÄVLA SKÖNT att vara klar. Man såg aldrig slutet av städningen, det va bara mer o mer o mer... Det är det enda jag har gjort idag. Så tack Katrin, Malin och pappa för all hjläp:)
Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar tills jag har semester, fatta vad skönt det ska bli. Börjar min semester med att jag fyller år, får la bjuda över de som vill komma på lite fika hos mej. Så vill ni komma är det bara att dyka upp. Pusspuss




Städar Kyl och Frys, från i lördags



Min 20årsdag hos serena


Kommentarer


Postat av: Toni!

Bara källaren kvar då!

2008-07-13 @ 23:46:20
Postat av: Katrin

Varsågod vet att jag är din "FAVO" syrra ;)

kramiz..men obs!!! FLYTTA ALDRIG IGEN!! haha

2008-07-14 @ 00:54:11
Postat av: mia

Födelsedagsfika? niiice ;)

2008-07-14 @ 16:55:06
URL: http://textbookstuff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0