Mormor 76 år

Nu är det bara 2 dagars jobb kvar fy fan va nice ju. Men som sagt man orkar la stå ut dessa dagar för 4 veckors semester..Så skönt ska det bli. Idag har jag typ inte gjort så mkt. Träffade kim en sväng för att ge honom nyklarna till källaren. Så tog jag med mej katten ut för han har ju inte träffat henne på ett tag. Det är ju trotts allt hans katt också, fast mest min ; ) haha. Han var glad för att få träffa henne lite. Sen så gick jag in satt på nätet en sväng. Så ringer Vivi och frågar om jag ska med till mormor, och fira henne för hon fyller 76 år idag :) Min mormor, hon är så gammal nu. Grattis mormor! Sen var mina mostrar där, min kusin, min syster och hennes barn..och mamma också. Satt o tjötta lite skit på kalaset, har ju värsta svaller kärring släkten. Så fort det är något så ringer dom varandra...Deras skvaller sprider sig lika snabbt som klamydia bland fjortisar. Haha! Käkade lite tårta och kaffe. Drog hem där i från precis. Fick skjuts av mamma hem..annars hade jag fått gå i 20 -30 min:/ Gött attt slippa det är lite lat alltså. Nu sitter jag och varvar ner med en bärs.



Kommentarer


Postat av: serena

va likt de va din moirsa

2008-07-17 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0