Oturs dagen?!

Jag vaknade imorse av att min telefon ringde, första tanken va typ; Vem fan ringer nu? kollar på mobilen och inser då att det är min chef som ringer...tittar upp mot klockan, då har jag ju försovit mig 1,5 timme. Svarar och typ säger att jag försovit mej och skyndar mej till jobbet. Sen när jag ska beställa på jobbet (tar typ en halvtimme) så sitter jag vid datorn och skriver in allt som ska beställas. Så ska jag klicka på [skicka beställning]så står det error, fick typ panik och sätter mej brevid den andra datorn men funkade inte där heller. Så ringer upp våra leverantörer och säger att det stog error och så vidare. Men det va inte bara jag som hade ringt ditt..Så dom fixade till beställningen. Slapp göra om allting igen. Sen när jag kommer ut från kontoret säger Karin: Slutar inte du klockan 17 idag? och då slår det mej faaan jag hade ju lovat att jobba över den 17 juli men inte kom jag ihåg det. Så det va bara att bita ihop. På min lunch idag så kom Malin förbi på en Cigg:) Har inte vart med henne på ett tag fakitskt.
Skulle vart med Malin egentligen efter jobbet idag, men hon drog till trollhättan idag med Nadia och Carro. Jag kunde/ville inte hänga med skulle bli så krångligt allt... Men dom partar där ikväll iallafall. Så jag ringde Serena och frågade om vi skulle ta en fika eller något. Hon möte mej utanför jobbet så drog vi till gabriel. Satt där och tjöttade om allt från Killar - bröst - Msn - Tjejer osv. Efter typ 1,5 timme så pallade jag inte fika mer, typ blev sprallig i bena. Så jag drog...Ringde Malin påvägen hem, så var hon vid H&M så jag möte henne och Linus där. Följde henne till bussen, tog en cigg o skvallra lite...

1Dag kvar på jobbet !




Jag och serena på min "sista fest " i gammla lägenheten...



Malin när hon är utanför mitt jobb idag på en cigg...

Kommentarer


Postat av: serena

haha alltid dom fulaste bilderna på mig asså :D

2008-07-17 @ 21:50:23
Postat av: serena

haha alltid dom fulaste bilderna på mig asså :D

2008-07-17 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0