Singel

Happ, då var man ensam singel då bland alla mina syskon. Katrin har till och med skaffat kille då är det illa haha. Vi diskuterade precis över telefonen att varenda gång hon är ihop med någon så är jag singel och när jag är ihop med någon är hon singel. Sjukt ju. Men kul för henne att hon skaffat sig en bra kille, vegetarian och djurälskare kan det bli bättre, Han får några Plus poäng av mej :) Men men.. Jobbat idag sen blev det en sväng förbi Gabi och tog några cigg och tjöttade lite. Och nu sitter jag snackar i telefon med Katrin. Ska typ käka lite snart. Blir ingen utekväll för mej idag :( För jag ska till jobbet imorn kl 8. Så det blir en tråkig hemma kväll...ensam också. Kanske blir så att Malin kommer förbi på en cigg senare sen, får hoppas det så jag inte bli allt för mobbad.Haha.


Kommentarer


Postat av: Toni!

låter inte som du kommer ha allt för kul idag. :(

2008-07-11 @ 20:01:46
URL: http://www.pantamera.se
Postat av: Katrin

SÅÅÅ jäkla snygga ;) juu lööööve mee..LÖÖÖVE YOU TOO lilla lilla syster :)

2008-07-11 @ 21:13:12
Postat av: gaby

svar: haha, aa du är min lycka helt enkelt poopis.. :)

2008-07-11 @ 22:50:14
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0