Ska man ut ikväll?

Ja du thats the big question? jag vete fan alltså. Om jag inte drar ut så åker jag på bilbingo, lika kul vilket som ju :) Men ja du..vi får väl se vart kvällen tar mej haha. Shit i natt har jag inte sovit gott alltså, typ vaknat miljoner gånger, är så rädd att försova mej på måndagar till jobbet. Men jag kom i tid, stämplade till och med in 1 minut tidigare, vilket är ovanligt. Men nu ska jag iallfall tvätta för det har jag har ton med tvätt, kan vara ganska bra om ingen vill se mej naken på stan ,haha. Igår bestod kvällen av att dricka kaffe och muffins med serena och pontus, trevligt trevligt. Sen så ska jag typ lägga in en sexig bild på pontus när han "myser" med en uppblåsbar gris han gick av mej i sen student pressent. Han fick den igår typ bara så där 3 veckor försenad, bättre sent än aldrig. Ska även tillägga att  detta fixar du malin... : ) Snart åker vi också för övrigt babe! Puss Puss

N.E.R.D - Everyone nose
Yves Larock - Rise up
Ying Yang Twins feat. Wyclef Jean - Dangerous


Kommentarer


Postat av: Malin

Öhh ja och vi ska ha sååå roligt! :) Du och jag mot världen <3

2008-07-07 @ 21:00:31
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0