Städning

Happ då var det jobb imorse kl 8, va lite jobbigt att gå upp faktiskt för jag somnade kl 2 igår :/ men man måste ju gå till jobbet fast att man inte orkar de. Så var det så segt på jobbet idag va så lite att göra i frukten, så jag hängde med brudarna i charken. Hjälpte dom spola och diska lite. Så gick klockan så jävla segt när man inte har något att göra också. Men men dagen tog iallafall slut efter många titt på klockan. Så satt jag utanför jobbet och väntade in katrin som var lite sen..Medans jag väntar svänger Mamma och Pappa förbi jobbet och erbjuder mej skjuts. Så ringde Katrin och bad henne komma till min gammla lägenhet i stället, där vi ska städa :( boring. Måste städa ur lägenheten för besiktning. Eftersom det flyttar in några nya slutet av denna månaden. Det blev jag o katrin som städade först typ 3 timmar, sen kom Malin och hjälpte till lite... Typ några timmar. Så fortsätte jag och katin en timme efter att hon dragit. Shit va trött jag är alltså.. efter denna städrunda. Fast vi har typ hälften kvar, ska fortsätta imorn var tänkt. Börjar städa igen efter kl 2. Så ska pappa komma förbi med och hämta upp de sista lådorna i källaren...Så tråkigt, men måste göras. Ja just de när jag väntade på katrin så bärde jag ju ut 2 bananlådor frånjobbet som jag skulle ha med mej, så typ fick jag syn på en mal i en av lådorna..tog typ på den..Så flög den iväg såg ut som en mal med fjärilvingar..Kan varit ett tropiskt djur som kommit med bananerna från afriika sjuuukt. Puss





Jag från förra sommaren i småbåtshamen på bakfyllan då vi satt och grilla

Kommentarer


Postat av: !

Hahaha va skoj du verkar ha haft det ikväll. ;)

2008-07-13 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0