Ströga,Picknic och sega

Först börjar denna dagen med att man är fett  trött..Men drar sig ändå upp ur sängen. Fixar i ordning mig, går till gamel stans och hämtar ut mina kläder från junkyard : ) Nöjd!  Sen hämtade upp mej så tog vi några varv på torget. Drog vidare hem till henne. Jag satt vid dator och kollade in thevoicetv.se och kollade när deras gratis konsert skulle vara och vilka artister som skulle komma.Vi funderar på att dra ditt, skulle vara riktigt kul bara R'n'B och Hiphop en heeeel kväll : ) Så gick malin runt och städade. Efter detta så drog vi till stan åkte runt och runt fick syn på några puddingar, som vi tuttade på, HAHA dom blev liv rädda men dom vinkade i allfall. Det var kul, sen blev det en glass Pop74 blev det för min del. Fick skjuts hem gick in på msn.. Drog efter ett tag till Gabriels där Bella, serena, Charlie och Jessica var, blev typ 30 min fika. Sen skulle alla bara dra så jag fick välja mellan att dra till Willys med Bella o Jess och handla eller att dra till Stadsträdgården och ha picknic. Blev vitlöksbagett och glo på 20 st ankor som tiggde mat. Sen blev allt cp, typ en viss person släppte lös Serenas hund wille så han flög på ankorna. Sen blev Serena förbannad som fan så vi drog därifrån till örthagsparken där vi träffade min pappa och min bror. Hängde där ett tag...Gick in till mej o så. Sen kom Charlie förbi på en cigg och kollade in min lägenhet  ( Hon är tidigare ägaren) Så jag tyckte det va kul att hon skulle få se skillnaden. Och nu sitter jag här. Peace !



Kommentarer


Postat av: bella

nämen, se vem som fått databord! :D

2008-07-10 @ 23:21:53
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Toni

sjukt heta skor du köpte!

2008-07-10 @ 23:49:08
Postat av: zerki

snygga skor :D

2008-07-13 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0