Orka, med rubrik

Det blev så igår att jag drog till stadt. Det sjuka var att jag satt på msn och ville verkligen gå ut. Så får jag ett sms, vill du ut ikväll? smsett var från serena o jag ville ju givetvis ut. Men hon skulle inte vara i stan förents vid kvart i 11. Så jag typ visste inte rikgt hur jag skulle göra, kul o festa själv lixom? Sen skriver Lizzy på msn, om jag skulle på måndagsklubbben. Sen efter lite snack så vissar det sig att hon också vill ut. Så hon kom till lidköping, hem till mej så drack hon på sitt vin och jag på mina bärs. Men ett lite problem var ju att vi inte hade en vinöppnare så vi fick göra en hemma gjort "öppnare". Vi testade med gaffel, kniv, sax och med en mejsel. Och sen så fick lizzy upp den med mejseln, fan vilken brud haha. Så tog vi lite kort, snacka skit och kokade makaroner. Men det va kul, sen drog vi till stadt.. Träffade serena där inne. Ja just de jag träffade SIMON : ) Har inte sett han på flera år, fan va glad jag blev. Han typ kom fram : Det e Lisa va ? ahh svara jag och kollar på han och kan inte plasera honom allts. Hm.. så sa han är du säker? Jag kunde inte känna igen han, men när han logg och skrattade så förstod ja ju att det va simon :D Åhhh. Det va kul i allfall. Sen blev det dans och dans, Varmt som fan på stadt igår. Det sjuka var att det var en brud som ville strula med mej, inte en anning om vem hon var alltså. Haha ( Nä vi strulade inte ) Haha. Eftersom att Lizzy drog lite tidigare från stadt så fick jag min nykelknippa av henne, så fick ha den i fikan. Har ju nykelband på nyklarna som det står FHM på.. Som jag o Malin fick i borås. Så var det en tjej och en kille som tog tag i nykelbandet och tittade så frågar som : ÄR du med i FHM? Skrattade lite först och sa att min kompis var med o blah blah blah. Lite kul faktiskt!
Vet ni vad? Min Malin fick körkort idag, grattis Pelle! ^Åh va kul för dej tycker jag, kommer kännas sjukt att åka runt med dej..Haha. Åh vi ska ha sååå kul. Men men... Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0