Halmstad

Jag har inte haft ork att skriva blogg typ hans internet e cp segat i bland och då blir jag bara arg om det segar sig. Just nu  sitter jag nere i Halmstad och väntar på att David ska komma hem. Han är på jobbet. Har svin tråkigt. Har bara hundarna att umgås med idag. Har förövrigt mått skit idag, ont i magen, feber, förkyld, hosta svimmfärdig och typ bara allmänt skit. va nära på att spy ett par ggr med. Sovit typ ehh hela dagen. Gick upp 18,30 typ. Så kan la sommat kl 02 igår, blir 16 timmars sömn, snacka om att vara trött. Vart ute med hundarna och vandrat. Igår så blev det en film och lite öl...
Ska skriva lite mer om halmstads resan när jag kommer hem, Har typ en vecka att skriva om haha


Hans ena hund, Kate


Detta är andra hunden Jino


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0