Vilken dag alltså..

Först börjar dagen med jobb osv. Så ringer jag Katrin vid 12 tiden och frågar om hon vill gå på lunch med mej vilket hon tycker låter bra. Så hon skulle möta mej utanför jobbet. Men då kommer jag på att jag ska ta ut pengar också. Försöker då ringa henne, ringde ett par ggr men hon svarade inte. Får inte tag på henne iallfall, så jag börjar vandra mot banken, träffar då henne på vägen ditt. Hur visste du att jag skulle ta denna vägen? Förklarar då för henne att jag försökt få ta på henne och säger att jag ska till banken. Hon satt på sin cykel och små cykla lite och ska vända ( för att åka till banken) i samma sekund som hon vänder så faller hon i sloooooooow motion...och faller med cykeln mot marken. Man förstår att hon ska välta men ändå inte så att man hinner reagera. Så ramlar hon på marken bakom biblan/banken på rygg fast ändå med cykeln mellan bena :P HAHAHA fatta att man garvar eller?! Shit det såg så jävla roligt ut. Sen går det en tant på andra sidan gatan och rör inte en minn. Hade jag sett någon ramla som Katrin gjorde så hade det vart kört alltså... Vi garvade iallfall i minst 10 min. Vi skratta så tårarna raaannn! Vidare från banken till Fiflers, snackar lite skit. Så spiller katrin på sin tröja och säger: Jag behöver både stödhjul och haklapp! Haha. Efter att ha suttit där så drar jag förbi denimes och lämnar av ipoden jag lånat av peter, tebax till jobbet. Träffar Vivi på jobbet, hon hade visst ringt mej ett par ggr. Hon ville hälsa på, så vi vandrar hem till mej. Möter pappa påväg hem...Skulle träffa han senare för att hämta upp de sista grejerna i lägenheten. Så Vivi och Ida får mina nyklar till lägenheten (drog sönder nykelbandet i samma veva som jag skulle ge henne nyklarna) Dom drar hem till mej och jag och Pappa till min gammla lägenhet.. För övrigt va det fullt med spindelnät där nere och den spindeln som alltid ska sitta utan för MITT källarföråd satt givetvis kvar. Så pappa tar en grej och petar bort den och säger : Nu ska du flytta ! Haha.. Skulle vara perfekt reklam till "adressänding" haha. Vilken humor. Var klar med det, drar hem och lyfter upp alla lådor i lägenheten fy fan va jobbigt..Fullt med lådor här uppe IGEN.
Så börjar klockan ticka i väg, skulle ju vara med Linda "räva" Karlsson också. Ehm..men vivi erbjöd sig att köpa pizza till mej, Africana utan skinka och mild kebabsås :) Alltså det kändes som att jag skulle kunna äta hur mkt som helst. Käkade upp hela pizzan + salladen till hm...Kunde ätit ännu mer?! tack för Pizzan Vivi. Efter att det slutat regna drog Vivi och Ida hem. Påväg ner när jag skulle börja gå hem till Linda så träffar jag Pontus stog o tjöttade med honom lite.. Om utlandsresan och min föddelsedag osv. Stog och rökte samtidigt och fastnar med ciggen på läpparna och bränner mej på fingret, svider lite alltså. När vi väl snackat klart kom jag hem till Linda efter många om och men. Satt vid datorn och snackade gammla minnen och marika, fester o så. Gjorde inte så mkt satt på balkongen med  cigg efter cigg rökte vi, trotts att hon "slutat " klockan blev sen så mkt för Linda ska upp tidigt imorn. Kul att träffa henne iallfall, träffas inte så mkt längre. Ha det så bra alla :) Puss



Min syster Vivi nr 2 i våran kull, Haha


Lilla ida, min syster Vivis barn...


Räva och kroom på balkongen...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0