Blommor från jobbet

Vaknar av att man tittar på klockan, måste alltid veta vad klockan är..och jämt så vaknar jag vid 10? fattar inte det alltså. Men när jag ska jobba och kanske ska till jobbet vid 13? ja då vaknar jag typ 12 för då är jag skit trött. Men en dag som denna när jag är ledig då kan man inte sova :S Ajj helt sjukt..
Jag skrev ut 2 kort på mej o Ronny igår :) Dom blev allt bra, A4 stora fick dom bli. Ska fixa en ram här hemma sen, harnågon i garderoben, så ska jag sätta upp dom i hallen är tänkt än så länge.
Ja sen var ju Katrin förbi på jobbet när jag hade min lunch rast eller va man ska säga. Så satt hon med mej i fika rummet och tjöttade lite, men det blev en kort sväng hon skulle iväg och jobba sen.. men kul med sällskap;)
 
Ja just det igår på jobbet, en av mina Chefer ska ju alltid va så vitsig. Så sa han till mej :Blommorna på den vagnen där, dom kan ni ta med er hem, för dom är  inte godkända och dom ska slängas annars. Och jag typ bara svara okej, men sen gick jag ut på lägret en sväng skulle fixa med mjölet. Sen när jag kommer där i från så kollar jag på blommorna på vagnen, på hyllan längst ner (3 olika våningar) Så säger han när han passerar: Men du kan ju inte ta blommorna längst ner dom är ju fina, ta dom högst upp? Så jag tyckte det blev lite pinsamt typ " att jag kanske hade tagit fel blommor" men så inser jag ju att han jämt skämtar om allt så vänder jag mej om: Men va fan måste du skämta hela jävla tiden, så flina jag Haha! :)
Haha en pinsam grej till jag och Anna på jobbet gick runt och letade efter en plats där vi kunde ställa godis pallen... men vi hittade en plats till slut, så skulle jag visa Anna typ nånting kommer inte rikitigt ihåg, men saken var att jag skulle visa henne en situation jag sett hur någon sprang bakåt, bara det att när jag springer/stutsar bakåt så hoppar jag ragt in i chefen, hahaha! Fast han skrattade bara :P

2 buketter från jobbet, sen tog jag 2 buketter med vita roser också;)


 


Kommentarer


Postat av: linneasundberg

tack så mycket, jag är rätt nöjd med den :)

2008-11-13 @ 12:17:08
URL: http://musikungee.blogg.se/
Postat av: linneasundberg

den är tagen här i Norrköping :)

2008-11-13 @ 12:45:57
URL: http://musikungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0