Cassie - Me & You

Lagt upp nya bilder på partybloggen idag gå in o kolla ;) www.lisaochmalinspartyblogg.blogg.se

Igår efter jobbet hade jag så tråkigt..fan hatar o inte ha något att göra. Så gick hem till malin. Va fan gött o gå :) Fast hade ont i benen, eftersom jag jobbat så länge...hade ju knappt suttit ner på hela dagen. Hehe men man ska in klaga.
Drack tea och kollade på EMA.. Och Tokio Hotel vann sitt pris, hade röstat på dom på nätet hehe:)
Och tjöttade om vad vi skulle köpa när vi har pengar :P haha. Ska fixa mina naglar denna månaden..ska boka tid hade jag tänkte :) woho men vet inte vart jag ska göra dom rikigt?! får se vart det blir hehe.


Jag och Katrin när vi var i sthlm med syskonen :)
och kollade på Kelly Clarksson

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0