En "Hemlis"...

Idag innan jobbet skulle jag va med Malin o Nadia, men så blev det inte. Suttit hemma hela dagen o trökat som vanligt. Bara kollat tv o städat upp lite..Ska till jobbet strax, drar om 40 minuter, jobbar kväll idag :( så tråkigt, men är ju ledig imorn så det e ju alltid nåt iallafall.

Meningen var ju att jag skulle berätta för Malin min "hemlis" idag, men eftersom hon inte kom så skriver jag det här i stället. Ronny blev ju av med sitt jobb för några veckor sen och det är ju rätt så svårt att få jobb nu. Så vi bestämde att han skulle flytta hem till mej :) Så om ca: 2 veckor så bor han hemma hos mej :) Hihi. För att han ska dra ner på sina konstnader..vilket han kommer göra. Längtar redan ! Får vi se vad han sysselsätter sig med på dagarna..Hehe. Gött o få en "hemmafru" haha, som städar o så, om han nu gör det :P Haha. Fast han saker kommer vara kvar i huset, har ingen plats för det här, haha har ju knappt någon plats för mina egna saker ju...

Min Ronny <3


Mitt storarum :)

Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

Vilken mysigt rum. Där hade jag kunnat sitta hela dagen :)

2008-11-13 @ 11:22:01
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0