Farsdag :)

Har precis kommit hem från mamma o pappa vart där sen typ 1 eller nåt :) Satt och spelade barn monopol..katrin åkte ut först trotts att jag lånade ut pengar till henne i spelet. Sen åkte jag ut efter mkt fusk! Pappa o Fredrik fulade sig hele tiden fast att dom inte kan erkänna det haha:) Ajja. Vet inte vem som vann tillslut, för då blev fikat serverat och jag var först på plats:P Sen när vi käkat klart så kom Jenny och hennes familj. Så busade med barna lite, Maja vart hel farsinerad av min blomklistermärkena jag har på naglarna:) Och sen snackade jag och Jenny om träning. Så nu jävlar ska jag ta tag i det. Jenny vet ju typ hur man gör o så..hon tränade mkt för några år sen. Så man får lite hjälp och har någon att träna ihop med.

I fredags har jag vart med min Ronny hemma hos mej, vilket det brukar´vara men ändå :P Hehe. Han kom hit vid 22 tiden i fredags, han hade vart på match innan..och sen käkade han med sina pappa o nåt syskon? på macdonalds. Men han kom allt tillslut :) Hehe...Men det tråkiga var att han somnade tidigt ju:( låg vaken ett bra tag efter att han somnat, ofta man har nåt att göra när den andra somnar? hehe.
På lördagen så skulle han på kalas till sin syster som fyllde 12år..så gick fram till stan en kort sväng och hämtade ut pengar..Sen möte vi upp hans lillebror här vid parken där jag bor, va första gången jag träffade honom. Fast ahh såg han kanske max 5 min hehe. Sen när dom drog så kom Katrin hit på Fika:) Tjöttade som vanligt om allt o inget...hon orkade inte komma hem till mej först men efter lite övervägande så gick hon hit ändå. Ganska jobbigt för vi bor verkligen på varsin sida av stan. Men gött att gå ut och gå, funderar på attbyta om nu och gå ut en sväng, men det små regnar ute så tråkigt då..Får se lovar inget! Haha.
Sen senare under dagen kom Ronny tebax, så drack vi tea för Katrin hade inte dragit än. Efter det gick vi till hjärtberg och handlade lite, träffade min kusin och hennes kille och sen fick jag syn på pappa ochså, släkträff eller nåt ;) Vandrade hem igen lagade käk och kollade på "tomten är far till alla barnen" och någon film med beck.

Jaja. Peeeace!


Min Pappa:) Motala Folkracefestival - 07


Jag hemma hos Bella, 3-4år sen kanske?!

Kommentarer


Postat av: Katrin

Ja jäklar va dom myglade..vi ärliga stackare åkte ut snabbt haha..

2008-11-09 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0