Fattig!

Ursh va jag är fattig det e fan jobbigt, har fått sitta o räkna kronor, fy fan va tragiskt haha:P Rikigt illa, men jag har bara mej själv att skylla, har köpt skor, smink o löshår denna månaden så...då blir det inte så mkt över. Men jag har typ 25 kr på kontot eller nåt sen 90 kr i små pengar haha ! Sen kanske 20 kr i plånboken eller nåt. Får lön nu på fredag, fan va gött det ska bli. Sen är det ju alltid så att när man inte har några pengar så tar alltid allt slut tandkräm, tvättmedel och ahh typ såna saker man tar för "givet" att man har hemma, typiskt säger jag bara. Haha.

Nu nu ska jag ner i tvättstugan och tvätta lite. Sen ska jag ta mej en kopp tea och något att äta.
Kyss :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0