http://www.youtube.com/watch?v=k4IEzUmSb6E

Åhh jag har hittat den låten som jag letat efter så länge, någon som minns programmet Popstar? Det var en kille vid namn Johannes Kotschy som vann det året! Låten heter Thats why i love you..:) Älskar den låten! Lyssnade på den massa gånger när jag va "liten" han vann 2003, så alltså 5 år sen, 22-5 är 17 år va jag då. Han sjunger väldigt fint och är bara så bra helt enkelt ! http://www.youtube.com/watch?v=k4IEzUmSb6E fast där är ju "videon" inte den riktiga vilket ni lär se när ni tittar in länken hehe.

Shit va tiden går fort, lite små skrämade faktiskt
7år sen jag blev byxmyndig
2 år sen jag flyttade hemifrån
- 1 år sen såg mitt liv helt annorlunda ut
- 6 Månader sen Jag&Sandra var på kreta
- 6 Månader har jag bott i denna lägenheten
-
4 månader sen jag fyllde 22 år

Finns nog 2 miljoner grejjer man kan nämna och inse att tiden går rikigt fort, fortare än man tror. Tiden har ett extremt värde...den tiden kommer aldrig igen. Och det känns sjukt..att det jag skriver nu och tänker kommer aldrig komma igen! Så ta vara på tiden tillsammans med alla och upplev så mkt ni kan! Träffa dom som du inte sett på länge? gör det saker du tänkt göra..upplev och gör det!

Tänkt på alla jag känner som gått bort, det finns så mkt man ÅNGRAR att man INTE gjorde.. Så gör det ni vill uppleva så ni inte ångrar det ni ALDRIG gjorde ! Gör så mkt av livet som man kan, man har bara ett liv?! Puss



 



 


Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

Okej, aldrig vart där men jag gillar allt som ligger nära sjöar :D Gillar inte havet. Går inte bada i man blir så salt å äcklig... hehe... Helst vill jag flytta inåt landet.

2008-11-18 @ 21:47:30
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/
Postat av: Johannes

Kul läsning... :)

Tack för de fina orden och hoppas du får en fin dag!



Kram /J

2008-11-20 @ 12:40:23
URL: http://www.johanneskotschy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0