Ida 6år, kalas / Fika med Pontus

I söndags så var vi på kalas hos Ida som fyllde 6 år. Fast hon fyller år imorn egentligen, måste jag påpeka hehe. Vilket hon själv sa, det är ju inte hennes riktiga föddelsedag när vi va där :P Hon fick en hjärtstol och en röd typ nattduksbord med hjul på. Kanske inte drömpresenten när man fyller 6 år precis haha. Det var allt trevligt... Vi körde ett spel där det var en elefant som blåste ut fjärilar ur snabeln, o jag vann alla gånger tror jag. Eller när Ronny var med förlorade jag en gång. Det har sin fördel att vara lång. Fick hjälpa Maja som bara är 2 år och hålla upp henne så hon kunde få tag på några fjärilar, Åhh ja vi vann ;)

Idag har jag vart med Pontus. Skulle dricka kaffe men kaffefiltrena va slut?! eller så hittade jag dom inte så blev tea i stället. Sen kollade vi på My super sweet sixteen, man har lite hat kärlek till det programet. Shit vilka bratz det finns, så sjjuukt otacksamma när deras föräldrar lägger ner alla mellan 1 - 2 miljoner på deras fester. Ajja.
Sen kollade vi på nåt matlagningsprogram för barn, först va jag skeptisk, men det va faktsikt bra haha, vi hade velat se fortsättningen, men det är nog nästa vecka haha.

KissKiss










Mobb deep feat 50 cent & nate dogg - Have a party
Mobb deep - Amerikaz nightmare
Mobb deep Ft.Lil jon - Real gangstaz

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0