Julpynta ?!

Hmm då va det dax att julpynta lite..men har inte såå mkt saker. Har ju masssor med saker till en julgran, men eftersom jag har 2 st katter i år så blir det ingen gran, kan föreställa mej hur länge den ser fin ut ?!
Men va iallafall nere i källare precis och kollade över hur mkt saker jag hade? så jävla trångt i källaren heeelt sjukt. Hur kan man få ett föråd som är typ 2x2 kvm sort? får ju inte plats nåt. Och när jag stod där och rev så insåg jag att en av lådorna måste vara hemma hos mamma o pappa:( så tråkigt. Nu måste jag be dom komma in med lådan, så får jag ge dom mitt gammla köksbord också för det står bara o skräpar i hallen. För jag fick ju "ett nytt" köksbord för 2 veckor sen typ..

Sen när Ronny kom igår kväll så hade han tagit med sig lite små saker, lika bra när han ändå flyttar in på Fredag :) Så han hade med sig lite skålar och sen hade han tagit med sig sin matta. Det blev rikigt  bra, vi la den ute i hallen.
Så till helgen ska han ta med sig sina saker, men inte alla grejjer för det har jag absolut inte plats med. Har fullt redan som det är. Men ska bli rikigt kul :)

En sak som hände i Måndags var att det hade varit inbrott hemma hos Ronny och hans bror.. Dom hade brutit uppfönstret i köket, men samtidigt hade grannarna fått syn på hela situationen och då hade dom stuckit där i från. Så dom han aldrig ta något i huset. Fan vilken tur alltså... Stackars Ronnys bror som får bo där ute själv nu?

Fast stolarna är sket fula, men vill ha nya när man har råd !


Syns knappt nåt men men ...mattan iallafall :)



Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

Jag har ingen tjej just nu, men med eller utan tjej så skall jag köpa hus ;)

2008-11-26 @ 18:40:39
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0