Mims - Like this

Suttit hemma hela dagen hatar det . Ursh va tråkigt...Fast inte rikigt hela dagen men nästan, har ju jobbat också...
Kom precis efter att vart ute och vandrat en sväng, sen gick jag och solade. Fast inte för jag har pengar till det, men utseendet är allt vikigt ;) Men jag hade faktiskt lite tur idag fick igenom min "viktiga" låda förut och hittade en julklapp jag fick av jobbet förra året, ett presentkort på 200 kr.. Så nu kan jag handla mej lite käk på jobbet! Perfekt för jag måste fan köpa mat alltså. Snackade med Nadia på msn om att vi eventuellt skulle ha en ahh va man nu ska kalla det "tjejkväll" och käka lite mat och dricka antar jag ?! Haha. Blir omkring den 25:e, då brudarna får lön :) Kommer nog allt bli kul om det blir av :P

Måste fortsätta små städa nu så det är fint tills min pööjk kommer i möra hahaha!

See yah..Hommiiz :)

Denna bilden är från den tiden jag bodde hos Katrin...

Kommentarer


Postat av: Katrin

Va söt du är..min egen inneboende ;) Love yaa

2008-11-11 @ 00:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0