Nintendo

Fredags kvällen spenderade jag tillsammans med Ronny..drack öl och spelade 8 bitars. Vi kollade jiu givetvis på idol också, men det gör vi ju jämt ;) Denna gången åkte Robin E ut, antog nästan det. Tyckte där i mot att Robin B va sjukt bra denna gången, han har växt i mina ögon hehe.
Sen så gjorde vi tacos sallad typ, svin gött. Vi vart så hungriga på natten vid 4 tiden så att JAG fick gå upp och hämta "resterna" så vi kunde bli mätta och belåtna o somna någon gång. Somnade nog vid 5 tiden, vaknade av att Ronny håller på och fipplar vid 9 tiden, jag va helt död kändes det som. Sen när vi väl somnat om ringer Katrin o tjöttar, hon snackade om tapeter det va allt jag mindes. Haha. Sen vid  15, så drog jag till jobbet och jobbade till kvart över 9..hände la inget speciellt på jobbet direkt, men money money ;)
Så va Ronny hemma när jag kom hem, så låg vi i sängen o segade...Skulle eventuellt dratt till Malin&Linus, men ahh dom vart sega o typ vi med, så blev inget av. Och Katrin snackade vi om att dra till också men hon sa att det såg ut som kriget hemma hos henne, för hon ska få det om tapetserat på måndag, så hon städar undan i sovrummet.
Så det blev att vi låg och kollade på Beck :) Somnade tidigt igår, tven va på, tänt i köket, hallen o toan. Jag hade inte tagit ur linserna eller nåt. Haha. Men gick upp där på natten, eller ahh tror klockan var 2 eller nåt.

Idag har vi lagat pannkakor, är svin mätt nu! och spelat mer tvspel.. ajjaa

Skriver mer ikväll sen :)
Pussa




Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

Jag kan tänka mig att flytta vart som helst. Dock ej för långt upp i sverige och det skall finnas en sjö i närheten då jag älskar att bada :)



Nintendo är kul. Jag skall nog köpa lite 8-bitars spel till mitt wii. Såg att man kunde göra detta via internet :)

2008-11-17 @ 08:12:09
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0