Nu har jag fixat naglarna!

Hej ! Första gången jag skriver nu med dom nya naglarna, tycker faktiskt att det går bra. Trodde jag skulle få problem med det, men nej då. hehe. Får se hur det går på jobbet imorn då :) Ska ju lasta av några pallar, men det går nog bra. Hoppas verkligen att det ska gå bra med naglarna. Men the big question är om jag kan knäppa byxorna ?! haha.
Jag är super nöjd :) Malin och Nadia va med mej på salongen. Var kul att träffa Annette också har inte träffat henne på länge, det va hon som gjorde naglarna på mej. Sen kom hennes dotter som jag inte heller träffat på länge, gud va stor hon blivit. Sen var  det var en praktikant där också. Så vi var ett gäng som kollade på..Hehe. Det blev vanlig franskmanikyr med en lätt skimmer i rosa, med en pärla på lillnageln :)

Efter vi var där drog vi hem till Malin och spelade tvspel och drack tea;) Efter det lämnade vi av Nadia på jobbet så drog jag o Malin till skara. Malin ville kolla vart fiket låg där hon ska börja jobba imorn. Så vi åkte förbi hennes syster Jessica och hennes familj.. Så dom kunde förklara vart det låg. Vart inte där så länge, utan åkte sen "in" till skara, så hittade vi det i allafall..vidare hem. Och nu sitter jag här o väntar på loverboy ;)


Före:
Så såg dom utan innan, ursh !

Efter:

SJUUKT stor skillnad :) snyggt!

Kommentarer


Postat av: Anonym

Det heter 'te'

2008-11-20 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0