OmG

Shit vilken dag..först börjar det med att jag har tvättid kl 07 imorse. Och när klockan ringde så pallade jag inte gå upp utan snooza på mobilen i typ 3 timmar eller nåt,ställde om den flera ggr dessutom. Men till slut när jag väl palla gå upp och sorterar upp tvätten och går ner, tro FAN att jag kollat fel tid :/ Men så kan det va. Har tiden imorn...så upp tidigt på den lediga dagen imorn och tvätta.

Sen så snackade jag med malin under tiden jag käkade frukost, så skulle hon gå på stan en sväng.. Men efter det kom hon iallafall hit..Tjöttade lite. Så drog hon efter typ 1 timme...Så gick in i duschen och precis när jag kliver ur så ringer Linda..Så tjöttade vi lite, så blev till slut så att hon kom hit o så, mer snack :P  Haha..

Sen på jobbet idag när vi precis skulle larma dörrarna, tror fan att jag på nåt vänster slår på larmet, fick panik. Allt slutade med att Chefen fick komma, och ringa o fixa till allt. Sen när vi är klara och kommer ut då står bernt där en anställd på jobbet och tittar ut från bilen..- Hur går det ? haha... Så hade dom från Sos Alarm ringt till Bernt bara för att Cheferna inte hade svarat på telefonerna... :P GÖTT pinsamt ! Tur att poliserna aldrig han att komma hahaha :P








Lisa & Ronny, 2 Månader <3

So if you just hold my hand
Baby I promise that I'll do all I can
Things will get better if you just hold my hand
Nothing can come in between us if you just hold, hold my, hold my, hold my hand.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0