Orka rubrik haha

Har inget vettigt o skriva känns det som..Vart en stressig dag tills nu, när jag inte har ett skit o göra. Har suttit och bränt ut massa party bilder..ifall om min dator pajjar nu, eftersom den vart rätt cpe det sista:S så jävla tråkigt bara om dator skulle gå sönder o alla bilder försvinner :(

Igår hämta Malin upp mej efter jobbet så drog vi till mej så jag fick städa lite. Typ diska o gå egenom lite saker som stått i hallen ett bra tag nu. Så bärde vi ner det o slängde lite saker. Så drog vi o panta min burkar som stått där i 100 år. Blev 43 spänn ooooOoh :) Rik nu vettu ! Haha åkte till Amigo köpte en falafelrulle o Malin en kebabrulle. Så drog vi hem till Carro, det var inte bara hon där Ramon var där också. Satt o dega under fläkten o rökte. Och carro har slutat röka, hoppas du klarar det! :) Så micrade Carro några bullar, sen när jag skulle ta en så gick en bit av, för att den vart så hård! haha, fan va vi garvade. Synd att Malin missade det för hon vart ute o möte sin Pappa då. Men men...Sen kom Ronny o hämtade mej så satt vi och kollade på Efterlyst och drack tea. Hehe.

See yah later..!


Ser lite sura ut, men det är en bild på alla 3 iallafall :) Hehe



Mälin&Liiis


Söta :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0