Pisssss dag

Det är inget bra början på denna dagen, börjar med att jag somnade typ 4 i natt. Kunde verkligen INTE somna fy fan jobbigt. Så vaknade jag vid 9 och kunde inte somna om. Har bara legat i sängen typ, kollat tv o så där. Sen så skulle jag ge musen mat och ser då två små blodfläkar på ryggen och att hon går och kliar sig hela tiden :( Fan nu börjar hon bli dålig, jag vill inte att hon ska dö. Sen så va det blod i hennes matskål och på väggen i buren. Min lilla bäbis juu!
Den andra jag hade avlivades i ibörjan av detta året för att hon kliade sig hela tiden och tappade sitt hår. Så denna morgonen suger helt seriöst. Sen går dagen var ju inte heller någon höjdare på kvällen allt blev bara fel :(

Nu ska jag sminka mej och dra till jobbet om en stund..

Sistah Ali :)

Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

Okej okej. Jag bor också i en hyresrätt men trivs bra ändå. Kollar dock runt på hus, runt om i sverige. Har alltid bott i hus och trivs bättre med det än att bo i lägenhet. Hus är livet :D

2008-11-15 @ 13:05:24
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0