Snabb uppdatering...

Ursh jag känner mej så där sjukt jävla tråkig...Suttit vid datorn nu i typ så där 3-4 timmar eller nåt. Photoshopat och kollat runt på massa bloggar. Klickat mej fram lite hit o ditt ;P Funderar om man ska handla lite käk eller om man gör det imorn efter jobbet ? Hatar o handla :(

Uppdatering:
- Ah igår så brände jag mej på ungnen
- Diskade igår, disken var möglig :S (skabb)
- Lima är nog kär i shakira (lebbar)
- Jag "fixa" Ronnys finger idag
- Finns en bra låt med Darin (gammal låt)
- 1 vecka kvar tills min älskling flyttar hit
-Blev kommenterad av en 13årig kille på jobbet, om mitt smink
- Fick en släng kyss av en äcklig kille på jobbet (Kund alltså) :S
- Kollat upp och skickat en förfrågan (Hemligt) :P


Skriver kanske mer sen, vi får se :) Pussa

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0