Snö och affärsbiträde

Ursh va kallt det var till jobbet imorse..10 minuter i snöstorm typ. Sååå kallt i ansiktet, känns nästan som ett gratis botox face ! Kan ju kanppt röra facet efter åt ju haha. Hade inga vantar heller för dom hittade jag inte innan jobbet :/ Men jag överlevde för jag är ju hemma nu HiHi :) 
Ja just det förra veckan var jag inne på stadium och skulle testa en Wct tröjja (Adidas självklart) sen när jag skulle stoppa händerna i fickorna för att "posa" så kände jag nåt i fickorna ?! tar fram det jag känner då var de, själv lapparna eller ahh prisalappar från kläder..var kanske 4-5 prislappar. Så det e ju någon som snott dom sakerna o lagt dom där i ?
Så sa till personalen, men kände mej nästan lite dum.. typ som " det här har jag snott " varse go :P haha. Men det va allt lungt..så dom kan skriva upp det. Sen var den en där inne som kom fram till mej när jag skulle hämta en ny storlek på tröjjan, - De skorna som skulle vara för 99 kr vart e dom? Som vanligt får folk för sig att jag jobbar ialla möjliga affärer, men för klarade iallafall för henne att jag inte jobbade där :P Folk som kommit fram till mej på IKEA 2 ggr och sen på en sminkaffären på taxfree avdelningen på flygplatsen - Den har foundationen, är den bra ? Flinade lite först och förklarade att jag inte jobbade där - Nehe oki, det trodde jag du gjorde för du såg så där chic o fräsh ut !  Alltid nåt, är ju en komplimang :)



Lizzy kommer och hämtar upp mej om typ 2 timmar :) Skriver sen Puss

Tagit bilden uppifrån min lägenhet :/ ursh vill inte gå ut !


 
Right Here Waiting - Richard Marx
Wherever you go
Whatever you do

I will be right here waiting for you

Whatever it takes

Or how my heart breaks

I will be right here waiting for you
http://www.youtube.com/watch?v=9JDTAqsMNEM

Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

Så fin låt, jag ryser nu i hela kroppen.

Priserna här ligger runt det samma. Och en finns det ett lite "finare område där priserna går ändå upp till 12-15 millar :S Det är sjukt!

Jag tycker Saw 5 var bra. Var inte helt fräch i huvudet dock. Har jobbar samma dag och fräkt i mig amssor med fläskfilé så jag blev helt matt. Fick kämpa för att ögonen skulle hållas öppna :P

2008-11-24 @ 16:51:46
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/
Postat av: Nadia

Haha yeah så kan det va :p

Jofan den funkar prima. är så nöjd så :D

höhö.

2008-11-24 @ 18:00:43
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0