Somnade sent igår

Satt och kollad på 2 and a half men igår kväll vid typ halv 12 tiden, så satt jag o kollade igenom telefonboken vilka som kunde va vakna ? för jag va inte nåt trött. Så kom jag på att Pontus jobbar ju kväll så han borde vara vaken. När jag ringde så hade han precis slutat, så vi snackade lite.. Så typ bjöd han sig själv eller ahh tänkte ju bjud hem han på en kopp te men ah, så kom han iallafall. Klockan gick svin fort, kollade på klockan då va den 02.20. Så han drog typ 02.40..sen kunde jag inte sova, så låg och kollad på Jerry Springer haha !

Sen har jag drömt så sjuka drömmar i natt...Men ska göra en drömtydning på de saker som jag minns tydligt:

Krokodil -En varning för att göra olagliga ting och berättar dessutom om en falsk vän
Varg - Det betyder svek
Barn -Drömmar om barn förebådar goda saker
Jagad - Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig.
Kvinna / Tant -En dröm om en kvinna är ett förebud om trygghet, välstånd och kärlek.
Kniv - Drömmar om knivar är illavarslande omen som berättar om gräl, stridigheter och fattigdom.


Detta var Pontus favvo bild, bland korten jag tog :P


Uncle fäääät !


Shit hur het kan man bli ?


AJAJAJ säger jag bara :P


Steve - O

Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

hehe, jo det är klart. Billigare blir det men betalar gärna lite extra om det skulle behövas :) Ja D6AA var inte igår. Lyssnade massor på dom för 6-7år sedan :)

2008-11-27 @ 15:58:12
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0