Tack det uppskattas :)

SHIT va skockade jag är :) jag kollade mina kommentarer och han som jag skrev om i tidigare inlägg som heter Johannes Kotschy, som gjorde That's Why I Love You.. Jag skrev i hans gästbok på hans hemsida och skrev att jag va så glad att jag hittade låten ? som jag tycker om så mkt. Han svarade på mitt gästbok inlägg här på bloggen ! :)
Wohooo,  Åh va glad jag blir, han har gjort min dag :) Och uppskattar verkligen att han svarade :)

Men tebax till vardagen nu haha ! Efter jobbet träffade jag på Syster Jenny och hennes barn på åhlens.. Frågade va Måns önskade sig när han fyllde år? Så föreslog hon att jag skulle hänga med in till BR leksaker o kolla. Hittade en present till han, så nu är det gjort. Sen möte jag Katrin efter att ha gått en stund själv på stan... Så gick vi o käkade pizza mums. Drog runt på stan lite ÅH som vanligt så har jag spenderat massa pengar :( fy på mej...KLAGA INTE! Jag vet...att jag inte ska de hehe. Nu sitter jag här och ska börja bära ut bokhyllan till hallen, så Ronnys saker får plats ;) PussPuss


Syster Jenny när vi syskon va i sthlm :P

Från förra vintern L&K

Tänkte slänga upp en bild på mej o Blom:) Hördes av idag, vilket vi inte gjort på ett tag

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0